logo

אסטרטגיה

חברות יזמיות פועלות הכי טוב בסביבה עסקית ערה שיש בה הרבה פעילות של מוכרים וקוניםהמצב בישראל שבו ישראלים רבים ו”עושי שוק” למינהם יושבים על הגדר ומחכים שמחירי הנדלן ירדו, ולצידם בעלי נכסים אשר מתעקשים על מחירים גבוהים והלכה למעשה אינם מוכריםמביא לכדי קיפאון בשוק הנדל”ן הישראליעל כן, ברור שעל מנת להרוויח בתחום הנדל”ן צריך כמובן אסטרטגיה בהשקעת נדלן אך מעבר לכך הכרחי שבשוק נתון תהיה תנועה ערה של עסקאות, זאת כדי לאתר הזדמנויות

הדבר משול לאלו אשר חיפשו בעבר זהב בנהרות. כאשר יש זרימה עזה, הזהב עולה על פני הקרקעית וקל לאתרו, אך אם הזרימה דקה, הזהב לא יעלה אל פני השטח צריך לחפור עמוק בקרקעית הנחל, וגם אז הסיכוי למציאת זהב נמוך. לכן הבחירה ביוון היא הבחירה הנכונה

הבחירה באתונה היא בחירה של השוק הנכון בזמן הנכון

מספר ההשקעות ביוון הוא בשיא של עשור והנתונים משקפים עליה של 84% בהשקעות זרים בשנה האחרונה. הידע והניסיון שלנו בא לידי ביטוי באיתור השוק הנכון ובאיתור נכסים אטרקטיביים במיקומים איכותיים ומתחת למחירי שוק ובלב אזורי הביקוש.

אסטרטגיית העבודה של החברה:

  1. איתור נכסים – החברה מבצעת חיפוש יזום של נכסים אטרקטיביים המוצעים למכירה.

  2. ניתוח כדאיות – בחברה יש מחלקה כלכלית אשר מבצעת אנליזות ובדיקה באמצעות אלגוריתם על מנת לזהות את סוג ההשבחה הנכון ביותר

  3. השבחה – החברה מבצעת השבחה ממוקדת לקהל היעד אשר יכולה להניב תשואה מקסימאלית.

מתודולוגיה:

  1. מובהקות – החברה תשקיע רק באזורים שיש להם פוטנציאל צמיחה מובהק.

  2. ביטחון – החברה לעולם לא תהמר על כספי המשקיעים או תיקח אותם להרפתקאות מסוכנות.

  3. אחריות – החברה תהיה מוכנה להשקיע בעצמה יחד עם כל משקיע ובכל נכס שהיא מציעה.

  4. מקצועיות – החברה תבחן כל השקעה לגופה ותעמיד אותה בכל מבחן אובייקטיבי להבטחת מקסימום סיכוי במינימום סיכון.