logo

Καλώς ήρθατε αγαπητοί συνάδελφοι και ένοικοι. Εάν θέλετε να έρθετε σε επαφή με την ελληνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας στην Αθήνα. Τηλ. +30-6986388222 Λήδα

9 סיבות להשקיע ביוון

ישנן מספר סיבות שיכולות להבהיר לכם מדוע כדאי להשקיע ביוון ואלו נתמכות במספר גורמים. לאחר שיוון חוותה ירידות חדות עם פרוץ המשבר הכלכלי, השנתיים האחרונות בשוק הנדל“ן היווני היו שנים שבהם כלכלת יוון הציגה יציבות בנתונים המקרו כלכליים.

מדי חודש מזהים מגמות חיוביות גם על פי נתוני מקרו וגם על פי ציפיות השוק היווני והפעילות העסקית ברחובות. יותר ויותר תיירים מגיעים לאתונה ולשוק נכנסים משקיעים מכל העולם – בין היתר מסין ורוסיה.

השוק היווני מתעורר, המחירים עולים ושוברים שיאים חדשים וההשקעה בשוק היווני הפכה לאטרקטיבית ומושכת כיום גם עבור מקומיים אשר חוזרים להשקיע בשוק הנדל“ן המקומי.

על פי כל הנתונים וההערכות, המגמה הזו תמשך גם בשנים הקרובות עם התייצבות הכלכלה המקומית לצד סיוע תמיכה של האיחוד האירופי.

כבר כיום שוק הנדל“ן המקומי מספק תשואה שוטפת גבוהה למשקיעים ובנוסף עלייה בשווי הנכסים.

9 סיבות להשקיע ביוון – נדל”ן להשקעה ביוון

1. קרבה גאוגרפית

נכסים מרוחקיםכגוןנכסים בארהב קשה לנהל בשלט רחוקהביטחון הרבה יותר גבוהה כאשר הנכס שלך נמצא במרחק של שעתיים טיסהעם נדל”ן להשקעה ביוון, אפשר בסופשבוע לקפוץ ולבקר בנכס ולחזור לארץ ואפילו ליהנות מקניות ברשתות המובילות בעולם ולבלות בעיר התוססת מבלי שהשעון משתנה אפילו בשעה אחת.

2. כרטיסי טיסה מוזלים

המרחק הקצר לאתונהשנעשה לרוב בטיסות ישירות מנתבג לאתונה שיוצאות פעמיים ביוםבאים לידי ביטוי גם בכרטיסי טיסה מוזלים מטעם חברות תעופה לואוקוסטדרכם ניתן למצוא טיסות באמצע שבוע במחירים שנעים בין 40-60 אירו לכיוון.

3. כניסה למדינה לא מצריכה ויזה

יוון מקבלת את התיירים מישראל בחום וכיום (בשונה מארהב למשלניתן להיכנס ליוון ללא הגבלהכמה פעמים שרוצים ולשהות במדינה עד 90 ימים כל 180 ימים.

4. רכישת נכסים ובעלות

יוון מעודדת משקיעים זרים להשקיע במדינהוניתן לרכוש נכסים ביוון ללא הגבלה ולרשום אותם בטאבו על שם הרוכשים הזרים כמו כל תושב מקומי.

5. השתייכות לאיחוד האירופי

יוון היא חברה באיחוד האירופי משנת 2001. המטבע המקומי הוא אירודבר זה מונע חשיפה לאינפלציה ויציבות בשער המטבעמאחר והמדינה עצמה לא מדפיסה כסף והצד המוניטרי מפוקח על ידי מועצת האיחוד והבנק המרכזי האירופאיכמו כןשייכות לגוש האירו מבטיח פיקוח ועמידה בסטנדרטים ביןלאומייםדרוג אשראי גבוה יותרהסכמי סחר חופשי בין מדינות האיחודביטחון גבוה יותר למשיקים זריםמערכות משפט ואכיפה מתקדמות ואחריות כלכלית וציבורית.

6. מנטליות דומה לישראל

השקעה במדינה זרה לחלוטין מנטליתיכול להיות דבר מתסכלהיוונים דומים לישראליםהם ניחנים בטמפרמנט חםהם אוהבי חברה ובילוייםאנשי ים וחובבי מוזיקה ואוכל יםתיכוני (שווארמה וסלט יווני הם דבר שבשגרה). אפילו המנטליות של נהגי המוניות דומים לישראלכך שבכניסה למוניתמיד תרגישו בבית (והבונוסהם נוהגים באותו הצד כמונו).

קל להתחבב על היוונים וקל למצוא איתם מחנה משותףבין אם זה שיחה על כדורסלשיחה על מסעדה טובה או אי מיוחד שכדאי לבקר בו ולכן נדל”ן להשקעה ביוון הוא כדאי.

7. מזג אוויר יםתיכוני

אתונה נהנית ממזג אוויר מצוין רוב ימות השנההחורף דומה לחורף הישראליעם גשמים לפרקיםאך בקיץ הימים חמים מאוד ושרב הוא עניין שבשגרהפעמים רבות מזג האוויר מפתיע ובזמן שהשמש חזקה באמצע שמיים מגיעים עננים משום מקום לעמק בו שוכנת אתונה

וממטרים כבדים יורדים למספר שעות ושוב השמש והחום חוזרים.

תיירים רבים מגיעים לאיים ולאתונה באביב ובקיץ ממדינות קרות ובחורף מגיעה לאתונה תיירות פנים מהאייםכך שאתונה נהנית ממזג אוויר ותיירות יציבה כל ימות השנה.

8. רישום בטוח ומהיר בטאבו

באתונה בשונה מישראל תהליך הרישום שונהקודם כל נבדקים כל הסוגיות הרלוונטיות של הנכסכגוןהעדר חובות ועיקוליםמצב תכנוני תקין וכד‘, ורק לאחר מכן הנכס נרשם בטאבו.

מאחר וכל הבדיקות נעשות לפני הגשת הבקשה לרישוםהרישום עצמו על שם הרוכשעם המצאת כל האישורים הנדרשיםנעשה תוך יום או יומיים.

9. מיסוי נמוך ופטורים

יוון היא המדינה היחידה ממדינות האיחוד האירופי (לצד צרפתשיש לה אמנת מס מיוחדת הפוטרת משקיעים מתשלום על הכנסות משכר דירה גם בארץ המקור (המדינה שבה נמצאים הנכסיםוגם במדינה התושבות (ישראלונותנת עדיפות לגביה ביווןמכאן שישראלי המשקיע ביוון משלם רק 15% מס והוא פטור מתשלום מס בישראל על הכנסותיו בגין נכסם ביוון.

מאחר וביוון קיימת הוראת שעה אשר נותנת פטור במס שבח על מכירת נכסי נדלןניתן למכור נכס ללא כל תשלום מס שבח בישראל או ביוון.